Pagina
2012 - Anul European al Îmbătrânirii Active şi al solidarităţii între generaţii
Acţiune a Uniunii Europene, campania dedicată îmbătrânirii active a fost lansată oficial şi în România în data de 2 martie 2012, la Bucuresti, în prezenţa reprezentanţilor Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale. Unul din obiectivele principale ale campaniei este elaborarea unei legislaţii moderne, adaptate cerinţelor realităţii din viaţa persoanelor vârstnice.
Call-center pentru lucrătorii români din Spania
Începând cu luna octombrie 2011, în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (Bucureşti) funcţionează serviciul de call-center, serviciu ce se adresează persoanelor care doresc informaţii despre noile reglementări privind piaţa muncii din Spania, precum şi celor care lucrează în această ţară.

Sesizările şi eventualele abuzuri şi încălcări ale legii primite de operatori vor fi semnalate imediat autorităţilor spaniole, prin intermediul ataşatului pe probleme de muncă şi sociale din cadrul Ambasadei României la Madrid.

Serviciul funcţionează de luni până vineri, între orele 09.00- 21.00 (ora României), iar apelurile vor fi preluate de specialişti din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă.

Serviciul poate fi apelat din Spania, la numărul de telefon: 0034-91.343.33.00 şi din România, la telefon : 021-9256. Apelurile sunt taxate cu tarif normal pentru convorbiri naţionale din orice reţea fixă sau mobilă.
Echipamente IT şi audio-video achiziţionate
Prin proiect au fost achiziţionate echipamentele necesare desfăşurării activităţilor de instruire, evaluare şi validare a competenţelor, precum şi cele de pregatire profesională şi iniţiere. Astfel, sălile de curs au fost echipate cu mobilier ergonomic modern, televizoare LCD, videoproiector, ecran de proiecţie, smart board, flipchart-uri, staţie sonorizare, instalaţie de conferinţă fax, dozator de apă, 20 staţii de lucru PC, 4 laptop-uri cu software-ul aferent, 2 imprimante, copiator, maşina de broşat, aparat de plastifiat. Centrul este dotat cu o centrală telefonică cu 3 linii şi este racordat la internet. De asemenea, Centrul oferă participanţilor acces la legislaţie şi la literatură de specialitate.
Pagina
Copyright © 2012. All rights reserved.